Post by erlasadeles on Feb 18, 2022 17:09:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa rajattomasti helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2022 version ▞▞▞
Hill Climb Racing Utrka hyy
Pidän pelistä todella, mutta kun olen asentanut sen ja pelaan sitä jonkin aikaa, poistan sen vahingossa. Haluan asentaa sen uudelleen ja sitten laitan tilini takaisin. Kaikki ostamani tavarat ovat edelleen siellä, mutta kaikki rahani ovat menneet
Ärsyttää ku kaikki on muuttunu oudoksi
Peli oli ennen hauskaa nyt kuten kaikki muutkin lisäysten tappamat mobiilipelit. Sen surulliset pelinkehittäjät eivät voi keksiä todellisia pelikannustimia ansaita rahaa.
Ei Järkee enää. vaikka tää ob Oulussa keksitty ja oon Oululainen LOL
Todella kaunis ja hyvä sovellus
Toistaa nopeasti itseää, mutta ihan hyvä.
Legenda
Onks teillä edes hajua mitä tarkottaa 4x4? Plus ihme rahan huorailua pelin sisällä. Menkää hoitoon. Ja radat perseestä. Typerästi suunnitellut ajoneuvon boostaus osat. Ei helvetti. "Fyysiikkaa" viekää se fysiikkamoottorinne huoltoon ja hyvin äkkiä.
Demolition Derby 2 Závody oopu
Erinomainen 😎👌🤩😍
Tämä peli on kiva...mutta peli on niin ragdoll ja olen niin vihainen, etten voi selittää, että se on niin vaikeaa, että kaipaan vanhaa versiotani, joten tässä se on!
Fingersoftin Hill Climb Racing 2 -rallipeliä ladattu kahdessa ...
Hieno peli, mutta toivon, että olisi enemmän tapoja saada kolikoita ja jalokiviä sen sijaan, että ajaisi tonnia ja maksaisi rahaa. Haluaisin, että miljoonan kolikon saaminen olisi helpompaa.
Tosi kiva peli👌
Mahtava peli ei lagaa ja muutenkin tosi hyvä 5/5 kannattaa ladata
Tää oli ennen hyvä mut tylsäks tullu..
Peli on paras, mutta tee siitä myös moninpeli (HCR 1) ja tapahtumat myös
Kuinka hyvin pelaat... et voi lopettaa yhtäkään vaihetta... koska aina kun autosi loppuu polttoaineesta....
Ihan ok 4/5 5/5. .
Hyvä peli, mutta kun asensin pelin uudelleen, se ei käynnistynyt uudelleen
Hyvä auto peli👍🏻
Hill Climb Racing on kilpa-Android-peli, jonka Fingersoft julkaisi. ... Se on ajopeli, jota voivat pelata kaikkien luokkien ja kaikkien
Liian HELPPO
Harmi peli. Muutama päivä sitten avasin monia lavoja ja autoja pelatessani peliä. Sitten peli on jostain syystä poistettava. Mutta nyt asensin sen uudelleen ja kirjauduin sisään ja näin, että kaikki on lukittu.
päivänä Androidille Hill Climb Racing 2:n, joka sisältää uutuuksina moninpelin sekä kustomoitavat ajoneuvot. Peli ilmestyy iOS:lle joulukuussa. Tasoja on
huonompi kuin kakkonen
kuka muistaa vanhan mäki kiivetä racingin ite pelasin läpi sen joskus 6 vuottasitten
Ostin 5,99 kultaisen nipun, jonka piti tuovan minulle 3 miljoonaa kolikkoa. Rahat tulivat pankkitililtäni, mutta en koskaan saanut kultanippua, enkä anna minun käyttää sitä. Miten saan rahani takaisin?
Mukava offline-peli, mutta vaikea saada kolikoita uusien paikkojen ja ajoneuvojen ostamiseen ja ajoneuvojen maksimimäärään. Emme myöskään saa mitään päivittäisten haasteiden suorittamisesta ja saavutuksista. Kaiken kaikkiaan se on hyvä peli ja hyvä offline-ajan tappajapeli. Pidin pelaa sitä.
Aiva sairaa hyvä! Kannattaa ladata!
Tämä peli on niin suloinen ja helppo pelata
Pelasin vuosia sitten Tiedän, että mikään ei muutu, mutta mitä kuuluu lisäyksille, joita et voi sulkea?
Kun asennamme pelisi, pelissäsi on vain yksi auto ja vain yksi jää, anna se vielä vaiheeseen, monet lapset pääsevät lautalle tällä yhdellä tasolla, joten anna lisää tasoja, kun asennamme pelin ja yksi auto kenelle tahansa autolle, kun lisäät todella hyvä, ja yksi vaihe, joka on vuoristorata, kiitos paljon, jos annat tämän kokeilun, niin annan kaikki viisi tähteä tähän peliin kiitos kiitos paljon
Edessä on yksi markkinoiden parhaista kilpa-peleistä. ... Hill Climb Racing 2 on yksi uusimmista Android-ajopeleistä, joka perustuu värikäs grafiikka ja
Huono 👎 En suosittele! Mut ehkä alle 8 vuotiaat vois tykätä tästä pelistä.
Tosi hyvä peli. Kannattaa ladata..
Se on hienoa, mutta en voi saada jokaista autoa tähän peliin, joten annan neljälle pisteelle arvosanan. Olin varma, että tähän peliin tulee rahaa ja kaikki autot ja vaiheet, se on nopea aika, kun pelaan tätä peliä, että on niin vaikeaa saada kaikki autoja tunnissa Nostan sen niin paljon, mutta on hyvä, jos saan kaikki tavarat
Kuka tata jaksaa vielki pelata
Parka peli
Erittäin hyvä
Haluan päästä asiaan. Pelissä on bugi, että kun polttoaine loppuu, se alkaa viivästyä ilman syytä. Muuten tämä on yksi niistä peleistä, joihin menen, kun haluan viettää aikaa. Se on hauskaa, siellä on monia karttoja, joilla pelata, monia autoja ja jostain syystä hämähäkkikone, joka pisti silmään. Valitettavasti rikkoin puhelimeni jokin aika sitten, joten aloitan alusta, mutta peli on tarpeeksi hauskaa, ettei se minua haittaa.
Mulla oli kaikki autot Mut kännykkä hajos sain uuden ja latasin tän
Hill Climb Racing Racing egui
Pelasin tätä peliä yli 7 vuotta sitten, pidin siitä, avasin kaikki kartat, avasin kaikki autot jne. Jouduin poistamaan sen muutama kuukausi sitten, mutta varmistin, että tallensin sen pilveen. Asensin sen juuri uudelleen, synkronoin pilveen, ja kaikki on edelleen ennallaan. Hienoa, minun ei tarvitse aloittaa alusta. Rakastan tätä peliä, eikä minulla ole valittamista. Jos mainokset häiritsevät sinua, siirry lentokonetilaan, mainokset eivät anna sinulle bonuksia, joten kaikki on hyvin. Paras sivuvierittävä ajopeli, jota olen koskaan pelannut, kädet alas.
Tämä on paras peli, jota olen pelannut isoveljeni puhelimella. Suosittelen jokaista lataamaan tämän pelin, se on paras peli ilman mainoksia, aivan mahtava peli 😊❤️❤️😍✨
Olen rakastanut tätä peliä todella paljon pienestä pitäen. Rakastan sen kaikkia ominaisuuksia, jotka liittyvät ajoneuvojen päivittämiseen. Mutta yksi asia, jota en pidä tässä sovelluksessa, on se, että kun olemme päivittäneet ajoneuvot täysin ja jos sovellus on poistettu ja kun asennamme uudelleen, meidän on toistettava se käynnistyksestä ja kaikista aikaisemmista saavutuksistamme, ajoneuvoista ja kolikoista. Joten luo kirjautuminen sähköpostilla tässä sovelluksessa kuten muissa peleissä, jotta voimme pelata uudelleen seuraavan kerran edellisellä päivityksellämme ja kolikoillamme eri puhelimessamme. Kiitos
Tämä peli on hyvä kun minulla on tylsää, pelasin ennen tätä peliä, kannattaa kokeilla 🤗
Tämä peli on hyvä, mutta monta kertaa on kadonnut asiat, jotka ovat epäselviä ja tekevät pelistä ruman
Huonompaa pelii koskaa ollu
Hill Climb Racing እሽቅድድም ihew